Anvil Game Studios

Author Topic: Devblog: Stará Garda, Ostrostřelci a Balistika  (Read 191 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Qifi

  • Petty Officer
  • *
  • Posts: 4
  • Faction: British Empire
  • Nick: Qifi
Devblog: Stará Garda, Ostrostřelci a Balistika
« on: August 07, 2017, 12:54:12 am »

Jednotky

Garda

Role: Útočná Jednotka

Gardisté byli obvykle vybíráni z řad nejzkušenějších granátníků. To znamenalo, že to byli zpravidla muži větší postavy, kteří již disponují zkušenostmi z boje. Excelovali v porážení nepřátelské pěchoty.


  • Schopnosti
Garda - Povinností gardy bylo chránit důstojníky; Přítomnost gardy pasivně navyšuje počet HP důstojníkům v jejich okolí.

  • Vlastnosti
Elitní Pěchota - Bojem zocelení veteráni; Tato vlastnost navyšuje gardistovi počet HP což mu zvyšuje šance na přežití v boji. Zároveň to zvyšuje sílu útoků způsobených pomocí chladných zbraní.
Specializace na bajonet - Garda exceluje v používání bajonetů; Poškození udělené pomocí muškety s bajonetem je mírně zvýšeno.

  • Výzbroj
Mušketa s bajonetem
Meč - Francouzská garda dostane šavli Briquet.


Ostrostřelci

Role: Útočná Jednotka

Jak se vlekly napoleonské války, důležitost ostrostřeleckých jednotek se značně zvyšovala. Ostrostřelci byli vybaveni přesnějšími puškami,  které se stali zbraněmi ostrostřeleckého umění za cenu delší doby přebíjení.


  • Vlastnosti
Ostrostřelec - Zvýšená přesnost střelby za cenu delší doby přebíjení.
Rychlé a hbité nohy - Rychlost pohybu je zvýšena.

  • Výzbroj
Puška nebo mušketa (bez bajonetu)
Šavle Briquet (FR) nebo Bajonet (GB)

95th Rifleman

Balistika


Tato herní mechanika právě prošla úplnou změnou. Kulky již neklesají v přímé linii, ale jsou gravitací pomalu taženy k zemi. Za zmínku stojí i to, že tato předělaná mechanika zahrnuje i nepřesnost zbraní na černý prach. Tyto hodnoty jsou konfigurovatelné zvlášť pro zbraň, což umožňuje jiné chování pušek, mušket, pistolí a dalších zbraní. V budoucnu se tyto hodnoty budou upravovat a dolaďovat dle zpětné vazby hráčů. Na obrázku níže je znázorněna dráha střely.





Zátěžový Test

Vývojáři pozvali členy komunity aby se podíleli na testování serverů a přípravě pro vydání hry v předběžném přístupu, který se mimochodem uskuteční tento rok. Cílem testování bylo zjišťování chyb a věcí, které je třeba ještě optimalizovat před vydáním hry. Zátěžový test se vyvedl naprosto výtečně a vývojáři děkují všem, kteří se na testu podíleli. Další informace ohledně počtu hráčů budou ještě oznámeny, proto se doporučuje sledovat fórum! Vývojáři dělají vše co mohou aby hru optimalizovali pro co nejvíce hráčů, což okomentovali pouze tak, že si přejí vidět velké, epické bitvy, stejně tak jako my.


Eventy, posádky a regimenty

Na fórech je sekce, do které může každý zapsat svůj vlastní regiment či posádku a nebo také event. Každý si tam buď může najít skupinu ke které se chce přidat, nebo naopak zapsat svou, a nebo oznámit že pořádá vlastní event! Určitě stojí za zmínku tam zavítat a porozhlédnout se tam!
http://www.holdfastgame.com/forum/index.php?board=6.0


Původní devblog:

Takovéto shrnutí devlogů bude vycházet pravidelně a co nejdříve poté jakmile nějaký devblog vyjde.
Uvidíme se u dalšího devblogu!
Překlad: Qifi & Dual
« Last Edit: August 07, 2017, 01:19:18 am by Qifi »

Offline Dual

  • Able Seaman
  • *
  • Posts: 8
  • Faction: British Empire
  • Nick: Dual
Re: Devblog: Stará Garda, Ostrostřelci a Balistika
« Reply #1 on: August 07, 2017, 01:45:12 am »
Dobrá práce Qifi :)