Anvil Game Studios

Author Topic: unlock system  (Read 327 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Rivet

  • Petty Officer
  • *
  • Posts: 7
  • Veteran many of wars
  • Faction: French Empire
unlock system
« on: May 09, 2017, 10:01:59 am »
Gdzieś tam czytałem, że zacni twórcy gry rozmyślają nad systemem unlocków. Co o tym myślicie ? Może macie jakieś pomysły jak mogłoby to wyglądać.

Własny pomysł:
Potrzebny jest system regimentów zaimplementowany w grze. Twórca pułku wybiera w jakim typie jednostki będzie się specjalizować.
Np. Light Inf, Line Inf, Light Cav, Medium/Heavy Cay itp.

Jako to wygląda dalej ?

- Dostajemy najbardziej podstawową wersję jednostki z 1809 (dla jaśniejszego obrazowania posłużę się przykładem kirasjerów Rosyjskich)
- Koń, mundur z 1809 i pałasz.
- co możemy odblokować ?
> np. uzbrojenie czyli (historycznie) karabin i 2 pistolety (tak tego używali od 1802 roku)
> idąc dalej, inny pałasz (lepszy model, lepsza jakośc broni albo zdobyczny na innej armii
> wyobraźcie sobie wyzwanie {zabij 200 kirasjerów francuskich} zabijasz i dostajesz jako broń "Francuski pałasz zdobyczny"

- Ubiór:
> tutaj nie musimy w unlockach ograniczać się tylko do 1809 roku narzuconego przez twórców. Znaczy się bazą startową jest 1809 ale dla urozmaicenia całego systemu dajemy do odblokowania części garderoby z innych lat.
(kirasjer Rosyjski w roku 1809 nie używał kirysu  :'(  ale za to w 1812 już tak)
> analogicznie > można odblokować kirys > czarny, srebrny albo nawet i zdobyczny
> Mundur i kask tak samo > jeśli były zmiany to dodać to wszystko do gry i możliwość tego odblokowania
- Konie
> to samo co reszta

To co napisałem tyczy się tylko np. tylko gracza

system unlocków dla pułku:
- członkowie pułku grają i expią swoje EQ tym samym mogą też wbijać lvle dla swojego regimentu. (bitwy w trybie regimentowym mogą np. dawać więcej expa dla pułku)
- Co może odblokować regiment?
> muzyka/chorążego (czyli funkcje) majora/wachmistrza/brygadiera itp.
> różne kolory umundurowania
> ulepszanie garnizonu > lepszy kowal/pasza/czołgi/samoloty

- po odblokowaniu wszystkich podstawowych opcji. Pojawia się opcja ULEPSZ SWÓJ ZAJEFAJNY PUŁK DO POZIOMY ELYYYTARNEGO !!!!!!1111!!!!
> założyciel wybiera ta opcje i pojawia się opcja GWARDYJSKA
> można zdobyć elementy GWARDYJSKIE (ubiór i broń) > nowe okrzyki, może jakieś inne bonusy > coś nad głową postaci itp.

co do samego systemu odblokowywania tych rzeczy:
- może być to exp/kasa którym będziemy rozdysponowywać i sami wybierać co chcemy odblokować
- moga to byc po prostu levele np. możesz wbic max 10 lvl typu jednostki i na 2 lvlu dostajesz pistolet na 3lvlu karabin, na 5 lvlu kirys itp
- albo jeszcze to połączyć
> masz te 10 leveli, które odblokowują ci możliwość zakupienia danego szpeju a za kasę którą też zdobywasz kupujesz ten szpej.

Mam nadzieje, że kumacie ziomeczki o co mi biega. Podzielcie się swoimi pomysłami POZDRO600!

Spoiler
[close]
Spoiler
[close]
Spoiler
[close]
Spoiler
[close]


Edit: Głównie chodzi o to aby był jakiś system wprowadzony, który da możliwość odróżnienia starych weteranów sceny od początkujących leszczy. I to tyczy się graczy jak i regimentów. Chodzi o to, że jakiś młody pułk/gracz zobaczy jakiś inny pułk/gracza z tymi elementami, które będą świadczyły o ich stażu w grze, pomyślą sobie oooo stare dziady trzeba się ich bać albo szanować. Ludzi trzeba nagradzać za granie. Dać im cel w grze, jakieś lvle albo unlocki itp, a nie wydać grę zgarnąć kasę, wydać kilka patchów i tyle tak jak w przypadku NW :) Samo to, że będą ludzie którzy kupią tę grę w EA, i teraz co napiszę jest bardzo ważne. Gracze wam, drodzy twórcy zaufają, zapłacą wam za testowanie gry! Rozumiecie to? Zapłacą za możliwość testowania gry. To są naprawdę fani. Nie spierdzielcie tego. Za kupno gry w EA proponuje w nagrodę złote bagnety i szable :)   ...ale proszę nie dodawajcie skrzynek do otwarcia...
« Last Edit: August 23, 2017, 03:23:07 pm by Rivet »

Offline Stasiulek

  • Able Seaman
  • *
  • Posts: 117
  • <3 reenactment
  • Faction: French Empire
  • Nick: 84e_Stasiulek
Re: unlock system
« Reply #1 on: May 09, 2017, 06:59:56 pm »
Kreatywne... Nie ma co. ;D

Offline Veinrus

  • Standing Officer
  • *
  • Posts: 31
  • Légion de la Vistule
  • Faction: French Empire
Re: unlock system
« Reply #2 on: May 12, 2017, 05:00:20 pm »
Śmiało mogę poprzeć ten pomysł tak w 80% :P

To Andrzej!
« Last Edit: August 21, 2017, 08:29:21 pm by Zahari »


Pułk 4. Piechoty Xięstwa Warszawskiego for ever
2010 - 2014

Offline Johny_Nawalony

  • Ordinary Seaman
  • *
  • Posts: 22
  • Faction: Neutral
  • Nick: Jacques Lacroix
Re: unlock system
« Reply #3 on: June 03, 2017, 10:45:32 pm »
Dla mnie wszystko dobrze póki jako-tako trzyma się to poprawności historycznej

Online CyanKeso

  • Chaplain
  • *
  • Posts: 287
  • Holidays 21-26 (still able to do icons requests)
  • Faction: Neutral
  • Nick: Keso
Re: unlock system
« Reply #4 on: August 02, 2017, 06:30:55 pm »
Jest pełno pomysłów na ogólnym forum. Przynajmniej 3 dobrze rozbudowane widziałem. Wiele osób zniechęca fakt by móc grać jakąs jednostką/funkcją muszą coś "wyexpic". Ja sam już dawałem propozycje tylko i wyłącznie systemu modyfikacji/kreowania regimentów. Główny problem jest z ilością modeli wtedy, kto to zafunduje i zajmie to bardzo dużo czasu. Anvil Games Studios nie jest Taleworlds z 200+ pracownikami, którzy i tak zrobili z moda pokraczne "DLC". Poniżej troche linków do tematów:
Różnorodność Francuskich Mundurów
Dobrze rozbudowany system odblokowań
Mój pomysł

Edit: Mała rada skaluj obrazy do np. 600px szerokości będzie to bardziej estetyczne i łatwiejsze do ogranięcia
« Last Edit: August 02, 2017, 10:57:14 pm by CyanKeso »

Offline √etro™

  • Master's Mate
  • *
  • Posts: 598
  • 57e | Lt
  • Faction: French Empire
  • Nick: [57e] √etro™
Re: unlock system
« Reply #5 on: August 03, 2017, 07:57:17 pm »
Jest pełno pomysłów na ogólnym forum. Przynajmniej 3 dobrze rozbudowane widziałem. Wiele osób zniechęca fakt by móc grać jakąs jednostką/funkcją muszą coś "wyexpic". Ja sam już dawałem propozycje tylko i wyłącznie systemu modyfikacji/kreowania regimentów. Główny problem jest z ilością modeli wtedy, kto to zafunduje i zajmie to bardzo dużo czasu. Anvil Games Studios nie jest Taleworlds z 200+ pracownikami, którzy i tak zrobili z moda pokraczne "DLC". Poniżej troche linków do tematów:
Różnorodność Francuskich Mundurów
Dobrze rozbudowany system odblokowań
Mój pomysł

Edit: Mała rada skaluj obrazy do np. 600px szerokości będzie to bardziej estetyczne i łatwiejsze do ogranięcia